L’Escola d’Emergències està autoritzada per la Generalitat de Catalunya per impartir cursos regulats administrativament i expedir habilitacions oficials.

Les persones que realitzen i superen correctament les proves finals obtenen un carnet oficial que els habilita per a la realització de les tasques de prevenció i actuació en emergències per les quals s’han preparat.

L’Escola d’Emergències us prepara amb rigor per a què adquiriu els coneixements teòrics i pràctics específics per a l’especialització en prevenció i actuació en emergències per la qual us prepareu.

Oferta formativa per a particulars

Fem un acompanyament i un assessorament per a què la persona que es vulgui formar en accions de seguretat i de prevenció tingui una formació íntegre, efectiva, amb la qual nodreixi el seu currículum professional.