L’Escola d’Emergències garanteix als usuaris de la pàgina web que compleix amb el Reglament General de Protecció de Dades (UE) 2016/679, i que ha establert les mesures de seguretat exigides per les lleis i reglaments destinats a preservar el secret, confidencialitat i integritat en el tractament de les seves dades personals.
La base legal per al tractament de les seves dades personals és el consentiment que presta a l’acceptar aquesta Política de Protecció de Dades Personals abans d’enviar-nos/facilitar-nos les seves dades.

Responsable del tractament

Escola d’Emergències Prevenció i Seguretat de Catalunya SL, NIF B-43617364.

Finalitat del tractament de les seves dades

Gestió de prematrícules, matrícules, expedients acadèmics i d’altres assumptes relacionats amb la gestió com a alumne de l’Escola, així com l’enregistrament i difusió d’imatges/veu i material elaborat als espais de comunicació i difusió del Centre.

Conservació de les dades

Les dades es conserven el temps estrictament necessari per a la relació i el que li sigui exigible legalment, essent destruïts posteriorment mitjançant processos segurs.

Legitimació pel tractament

Execució de la relació contractual/acadèmica entre les parts.

Destinataris de les seves dades personals

No es preveuen cessions de dades de cap tipus a tercers, excepte en aquells casos en els que existeixi una obligació legal o les pròpies per a finalitats docents, com per exemple: matriculació oficial al Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya, tràmit de l’assegurança escolar, gestió de pràctiques en empresa, tramitació del carnet DEA, comunicació amb l’ISPC, etc.

Els seus drets

Pot revocar el seu consentiment i exercir els seus Drets a accedir, rectificar, oposar-se, limitar, portar i/o suprimir les seves dades, escrivint a l’Escola d’Emergències Prevenció i Seguretat de Catalunya SL, a Av. Mª Fortuny, 60-64, Esc. A, 1-1, 43203 Reus (Tarragona), per correu electrònic a lopd@escolaemergencies.cat, i acudir a l’autoritat de control competent (APDCAT) si es creu oportú.